(Valéncia, 05.05.2026): Després de molts anys, la Falla Pintor Domingo torna per fi a casa, a la nostra Agrupació El Pilar Sant Francesc, per a seguir escrivint junts l’història que sempre nos ha unit. El passat dimarts 5 de maig, després d’aprovar-se en junta l’entrada de Pintor Domingo i ser acceptada per unanimitat per tots els presidents, es va fer oficial l’incorporació de la comissió a l’agrupació. Volem donar les gràcies, de cor, a totes les persones que ho han fet possible: a els qui han treballat en l’ombra, als presidents i a les seues comissions pel seu interés i ilusió en tornar a unificar sector i agrupació. Gràcies per creure en este proyecte comú, per posar per davant lo que nos unix i per demostrar, una volta més, que quan el Pilar–Sant Francesc es junta, és imparable. Benvinguts de nou, Pintor Domingo: vos hem trobat a faltar i nos fa molta ilusió tornar a caminar junts.
¡ Benvinguts, junts fem Agrupació !






