(Valéncia, 25.02.2026): El passat dimecres 25 de febrer es va celebrar en el casal de la Falla Ribera-Convent Santa Clara la presentació oficial del Llibret 2026 de l’Agrupació El Pilar Sant Francesc, en una vesprada carregada d’emoció, recorts i germanor.

L’acte va permetre reviure tot l’ocorregut durant l’eixercici faller, repassant els moments més significatius que ara queden recollits en una publicació que ya forma part de la memòria colectiva de l’Agrupació.

L’acte va ser presentat per Miguel Gandia, de la Falla Plaça El Pilar, membre de la directiva de l’Agrupació.

A l’acte varen acodir els màxims representants de totes les falles de l’Agrupació, als que se’ls va entregar el Llibret del seu any.

FALLA MURILLO i PALOMAR
FM:
Encarna Navarro Mínguez
P
: Raquel Nieto Biot

FALLA AVINGUDA DE L'OEST "ELS VELLUTERS"
FMI: Carla Nogales Tortosa
PI: Mateo Ruíz Román
FM: Laura Miquel  Obarti
P: Carlos Vicent i Andrés
FALLA BOLSERIA TROS-ALT
JG
: Alfredo Calatayud Cano
        José Javier Pérez Carrasco
FALLA QUART i PALOMAR
FMI: Valeria Tebar Ramos
PI: Leo Ballester Albuixech
FM: Paula Sebastián Martínez
JG: Javier Sebastián i Cebrián
        Antonio Miró i Carrasquer
FALLA PEU DE LA CREU - EN JOAN DE VILARRASA
FMI: Belén Lurbe Romero
PI: Marc Guillén Garrido
FM: Mar Tos Ventura
P: Silvia Albors i Sorolla
     Yolanda Alarcón i Medina

FALLA PLAÇA DEL PILAR
FMI: Emma Bello Solves
PI: Pablo Pérez Vayá
FM: Leyre Güil Barberá
P: José Javier López i Llop

FALLA GUILLEM DE CASTRO i TRIADOR
FMI: Alma Vidal Banaclocha
PI: Enzo Rubio Bueno
FM: Ester Bueno Andrés
P: Celso Sierra i Barberá

FALLA SANT VICENT - PERIODISTE AZZATI i PADILLA
FMI:
Lola Cañadas Jordá
PI: Samuel Alicarte Politi
FM: Ruth Solivares Bonora
P: Miguel Ángel del Barrio i de la Torre

FALLA EN SENDRA - PLAÇA COLL "EL TRO"
FM: Mª Ángeles Ortiz López
VP: Juan Bugeda Collado

FALLA EN PLOM i GUILLEM DE CASTRO
FMI: Bea Aparicio Bueno
PI: Marcos Berreiro Bueno
FM: Andrea Aparicio Benages
VP: Paqui Agustín Navarro
FALLA GUILLEM SOROLLA i RECAREDO
FMI: Carmen Berriales Velarde
PI: Marc Zarcero Nebot
FM: Mª de los Desamparados Castillo Molinero
P: Carles Berriales Arlandis

FALLA RIBERA - CONVENT DE SANTA CLARA "TELEFÒNICA"
FMI: Raquel Raga Hernani
PI: Álvaro Pascual Gallart
FM: Lía Pons Tarazón
P: Jorge Gracia Peñarrocha

Una portada que arreplega la nostra essència

La portada del Llibret 2026 simbolisa fidelment lo que som i lo que nos unix. En ella estan presents les paelles que nos reunixen i enfortixen la convivència; l’ofrena a Sant Josep junt al gremi de fusters, reflex de les nostres raïls; els Premis Cuc de Seda, que reconeixen el treball silenciós i constant; la macrodespertà que marca el pols festiu; els campeonats i els numerosos actes que omplin el nostre calendari.

Cada u d’estos moments forma part de la nostra identitat i nos recorda que som més que una agrupació: som unió, compromís i sentiment compartit.

Un espai per a la solidaritat

Enguany, ademés, durant l’acte, s’ha volgut dedicar un breu pero significatiu espai a la que ha segut la primera acció solidària de la nostra Agrupació a raïl de la DANA, demostrant que la nostra unió també s’enfortix en els moments difícils.

En motiu d’esta iniciativa, l’acte va contar en la presència del Club Atlètic Ciutat de Paiporta, a els qui es va voler saludar personalment, conéixer més de prop i expressar públicament el nostre respecte i respal. La seua assistència va afegir un component especialment emotiu a la velada, reforçant el valor de la solidaritat i el compromís social dins de la nostra Agrupació.

Entrega de premis

La vesprada va servir també com a escenari per a l’entrega de premis a les comissions guanyadores dels diferents campeonats organisats per la Junta Central Fallera, reconeixent l’esforç, la deportivitat i la participació activa en les competicions de l’eixercici 2025-2026.

Aixina mateix, es varen fer entrega dels premis de l’Agrupació, posant en valor el treball i l’implicació de les comissions que l’integren, i també dels premis del tradicional concurs de Belems, una cita que cada any demostra la creativitat, dedicació i esperit nadalenc de les falles participants.

Estos reconeiximents varen reforçar el sentiment d’unió i companyonia que caracterisa a l’Agrupació, destacant l’esforç colectiu que dona sentit a cada activitat desenrollada a lo llarc de l’any.

Totes les fotos les tens ací.

Verified by MonsterInsights